Sox2sox
Sox2sox bestaat sinds 2015. Voorheen werkte Leandros de Ruiter, eigenaar van Sox2Sox, voor andere sokkenfabrikanten, maar hij zag dat het veel beter kon. Met een eigen visie waar klanttevredenheid en de hoogste kwaliteit sokken centraal staat is het bedrijf opgericht.
Het bedrijf heeft sindsdien grote stappen gemaakt en is van 3 machines gegroeid naar 14 met verschillende specificaties. We hebben nu een aantal machines voor de sport, voetbal en hockey sokken en daarnaast nog 3 machines voor casual sokken. Zo zorgt Sox2Sox ervoor dat zij alles kunnen leveren voor de beste kwaliteit!
Van design tot pakketjes, wij bieden het hele pakket aan naar jouw wensen. Uiteraard kunnen alle diensten afzonderlijk van elkaar worden afgenomen. Net wat jij als klant wilt. Met meer dan 18 jaar ervaring in de sokkenwereld helpen en denken wij graag mee naar de beste oplossing voor jouw bedrijf of organisatie.
The Young Digitals BV
Sociale onderneming The Young Digitals helpt jongeren die vastgelopen zijn aan een baan als digital marketeer. Dit doen zij door middel van een driedelig traject: Een gratis zes-weekse online marketing training.
Vervolgens treden trainees in dienst bij ons online marketing bureau om werkervaring op te doen met opdrachten voor uiteenlopende bedrijven. En als laatste worden zij gedetacheerd zodat zij helemaal klaar zijn voor een carrière als digital marketeer.
Sommige jongeren maken een moeilijke start in hun leven. Ik geloof dat iedereen een kans verdient. Zij zijn ‘online geboren’ en kunnen bij The Young Digitals hun beroep maken van wat ze het liefste de hele dag doen: online marketing en social media.
Yespers
Met Yespers werken we aan een toekomstbestendige voedselketen. Dat doen we met heel lekkere en bijzondere ontbijt & snackproducten. Dat noemen we Nieuwe Natuur. Én lekker en beter voor jou én inclusiever gemaakt (mensen) én duurzamer geproduceerd (planeet).
Ons voedsel moet waardevol worden! Ingrediënt voor ingrediënt maken we grote stappen op het gebied van duurzaam en inclusiviteit. Samen met onze ketenpartners én ook zelf. Zo bouwen we in 2024 aan de eerste Total Value Fabriek ter wereld. Total Value gaat over het maximaliseren van waarde voor mensen én de planeet.
De komende jaren werken we met behulp van True Pricing aan het inzichtelijk maken van onze impact. True Pricing stelt ons in staat onze processen verder te verbeteren om nog meer impact te maken. Het biedt ook onze afnemers inzicht in de impact die onze producten maken.