The Young Digitals BV
Sociale onderneming The Young Digitals helpt jongeren die vastgelopen zijn aan een baan als digital marketeer. Dit doen zij door middel van een driedelig traject: Een gratis zes-weekse online marketing training.
Vervolgens treden trainees in dienst bij ons online marketing bureau om werkervaring op te doen met opdrachten voor uiteenlopende bedrijven. En als laatste worden zij gedetacheerd zodat zij helemaal klaar zijn voor een carrière als digital marketeer.
Sommige jongeren maken een moeilijke start in hun leven. Ik geloof dat iedereen een kans verdient. Zij zijn ‘online geboren’ en kunnen bij The Young Digitals hun beroep maken van wat ze het liefste de hele dag doen: online marketing en social media.
U-Stal
U-Stal is primair werkgever voor ruim 150 mensen, veelal aan de onderkant van de arbeidsmarkt. Mensen die fietsenstallingen en fietsendepots beheren, ondersteunen bij de fietshandhaving, diverse winkels runnen (nieuwe/2e hands fietsen en wasserette), fietsen recyclen, administratieve diensten verrichten plus tal van beheer- en onderhoudswerkzaamheden verrichten ook in de openbare ruimte.
U-Stal is altijd gericht op state-of-the-art (fietsparkeer) oplossingen voor haar klanten en op ontwikkeling van haar medewerkers. Doorstroom voor medewerkers wordt in- en extern actief ingezet om medewerkers zo duurzaam mogelijk verder te brengen op de arbeidsmarkt. Daarmee creëren we weer plekken voor nieuwe medewerkers. Als medewerkers naar wederzijdse tevredenheid op hun plek zitten, dan volgt een vaste aanstelling. Als iemand niet op zijn plek zit weet U-Stal waar in de stad of regio mensen beter tot hun recht komen.
U-Stal heeft vestigingen in Amersfoort, Delft, De Bilt, Houten, Nieuwegein, Utrecht, Woerden en Zoetermeer. Daarnaast levert U-Stal fietsparkeer(management) diensten aan de gemeenten Breda, Dordrecht, Haarlem en Hilversum, dikwijls i.s.m. CROW-Fietsberaad. U-Stal is PSO 30+ gecertificeerd.
Yespers
Met Yespers werken we aan een toekomstbestendige voedselketen. Dat doen we met heel lekkere en bijzondere ontbijt & snackproducten. Dat noemen we Nieuwe Natuur. Én lekker en beter voor jou én inclusiever gemaakt (mensen) én duurzamer geproduceerd (planeet).
Ons voedsel moet waardevol worden! Ingrediënt voor ingrediënt maken we grote stappen op het gebied van duurzaam en inclusiviteit. Samen met onze ketenpartners én ook zelf. Zo bouwen we in 2024 aan de eerste Total Value Fabriek ter wereld. Total Value gaat over het maximaliseren van waarde voor mensen én de planeet.
De komende jaren werken we met behulp van True Pricing aan het inzichtelijk maken van onze impact. True Pricing stelt ons in staat onze processen verder te verbeteren om nog meer impact te maken. Het biedt ook onze afnemers inzicht in de impact die onze producten maken.